October 19, 2008

بچه دار شدن، بسیار بیش و پیش از آن که بر ازخودگذشتگی ما دلالت کند، نشان خودخواهی عمیق ماست

5 Comments:

At 2:18 AM, Blogger 1human said...

از کرامات شیخ ما ( آرش اخوت) این است

 
At 3:14 AM, Anonymous Anonymous said...

bache khastan, va be donya avardane an, eyne khodkhahist...an ham dar in donyaie la'nati...ma che taji bar sare pedar va madareman zadim ke digari bar sare ma zanad...ey kash ...

 
At 8:52 AM, Anonymous Anonymous said...

اگر این خود خواهی نبود اکنون تو نبودی که این حرفها را بزنی و من نبودم که بخوانم آنها را

 
At 12:36 PM, Anonymous Anonymous said...

عمیقآ با شما موافق هستم.
چیزی که این موضوع رو برای من خیلی پیچیده تر می کنه، اراده طبیعی و جبر آلود حاکمی ست که کارِ امثال ما برای تولید نکردن بچه رو به دشواری می اندازه.
آدم های دیگه ای هم بودن و هستن که در طول تاریخ بچه نمی خواستن، به نظرم آمار جالبی ممکن ه به دست بیاریم اگه بفهمیم چه کسری از اون ها در نهایت تونستن بچه تولید نکنن!
به نظرم بیش از این که پرداختن به موضوع فلسفی آوردن یا نیاوردنِ انسانِ جدیدی به این دنیا به درد ما بخوره، باید تلاش مون و گفتگومون به این سمت بره که چه راهکاری وجود داره که در عمل به اون چیزی که باور داریم پایبند بمونیم، بدون این که هزینه های سنگینی مثل بدون پارتنر زندگی کردن، و یا سکسِ خوب و آرام نداشتن در پیش رومون باشه.

 
At 11:44 AM, Anonymous Anonymous said...

موافقم. بچه دار شدن عین خودخواهی ست. دلیل های اغلب مردم هم گواه این مدعا: آدم تنهایی دارد, مریضی دارد, پیری دارد. بلاخره یکی را که باید بیاوری. خودت را ببین, اگر نبودی پدر و مادرت چه می کردند!

 

Post a Comment

<< Home